Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

úterý 25. června 2013

Snídaňové variace.

Snídaně je základem den. To snad ví už každý a taky většina už ví, že snídaně by nám měla tělo 'nastartovat' do nového dne, tudíž by měla mít dostatek sacharidů.
Je spousta dobrot, které se hodí na snídani. Já preferuji sladkou snídani. Moc dobře si ještě pamatuji na doby, kdy jsem byla schopná spořádat půlky bábovky naráz. No dobře jsem toho schopná pořád, protože dorty, buchty a koláče jsou moje Achillova pata, ale už jsem se naučila ovládat se. Tedy občas se zvládnu ovládnout. :D
Teď už k snídaním, o kterých má tento článek být. Během minulé týdne jsem nafotila své snídaně, jako inspiraci pro vás. Vlastně tento blog beru, jako takový malý 'stravovací deník'. Doufám, že vás tohle moje povídání, alespoň na chvilku zabaví.


Jahody s jahodovou ovesnou kaší. No řekněte nesbíhají se vám slin, už jenom při těch slovech? Mně teda jo! Bohužel mě ani u jedné snídaně nenapadlo zvážit kolik čeho jsem dávala, takže tentokrát bez nutričních hodnot. Kaše je obyčejná instantní Emco. Vždy když si ji koupím tak pytlíky sesypu dohromady do krabičky, protože celou ji naráz nikdy nesním, takže od oka odsypávám. Vždy zhruba tak 4-5 lžic.


Maliny s tvarohem a křehkými plátky. Většině lidí nechutná samotný tvaroh, prý je hořký nebo pro některé zase moc kyselý. Já jsem ta světlá výjimka, která může sníst celou vaničku na posezení a ještě se olizuje. Křehké plátky jsem zvolila místo krajíčku chleba nebo například ovesných vloček. Přeci jen lepší než abych měla brzy hlad.


Melounové plátky, bílý jogurt a para ořechy. Podle mě jsou para ořechy nejlepší ze všech druhů ořechů. Ty bych mohla zobat od rána do večera. Začalo nám léto, což znamená, že ve všech obchodech jsou melouny! Mňam. Nemyslete si, že melounové plátky jsou něco extra. Je to jen obyčejný meloun nakrájený na plátky a s 'honosným' jménem. No a jogurt se hodí jako skvělý zdroj bílkovin.


Poslední snídaně, kterou tu pro vás mám, je takový rychlo snídaně. Bohužel moje zásoby zely prázdnotou a a lednice jakbysmet. Nakonec sem našla v ledničce jogurt, který naštěstí nebyl prošlý (juhuuu) a v šuplíku, kde obyčejně bývají různé lupínky a ovesné kaše, jednu müsli tyčinku. Bylo jasno, snídaní máme. Musím říct, že tyhle müsli tyčinky jsou opravdu výborné. I z hlediska hodnot jsou přijatelné. Hlavně zasytí a nejsou tolik sladké, takže doporučují. (višňová je lepší než jahodová!)

Žádné komentáře:

Okomentovat