Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

neděle 21. července 2013

Dieta na dovolené.

Už jenom při psaní nadpisu mi cukaly koutky. Proč? U mě totiž nic takového, jako dieta na dovolené neexistuje. Dovolená od slova dovoleno a nebo by se to taky dalo vysvětli tím, že na dovolené si máte odpočinout a zapomenout na starosti, flákat se a rozmazlovat se. Přesně tak a trápit se někde tím, že si nemůžete večer dát pořádnou porci lasagní nebo se si u moře ve vedru dát každý den zmrzlinu je zbytečné. Já se přiznávám rovnou na dovolené jsem každý den měla hromadu sladkého ať už kornoutové zmrzliny, višňové štrůdly (a jiné dobrůtky z listového těsta) nebo večerní kávu s dortíkem. Všechno jsem si to vychutnávala a užívala si to, protože jsem věděla, že doma to jíst zase nebudu. Dva týdny uběhly rychle, a že bych nějak ohromně přibrala to zas ne. Takový krátký čas vám nestihne nic udělat. Pro mě to mělo pozitivní účinek - hodně dlouho nechci vidět bebe brumíky a brusinkové bebe sušenky. Bohužel to samé nemohu říct o čokoládě. Té jsem spořádala několik tabulek, ale té se člověk nikdy nepřejí.
Na závěr se už jen opakuji - dovolenou si užijte se vším všudy, s dortíky, čokoládou, pizzou a čímkoliv co máte rádi! :)


Lasagne se sálatem z rukoly s olivovým olejem a pizza chlebem.


Výborný dezert z ricotty s trochou sušenek a s višňovým přelivem. Této mňamce předcházel ještě čokoládový croissant.


Jedna z večerních dobrůtek. Tiramisu a čokoládový dort. Pro mě jen to tiramisu.

Žádné komentáře:

Okomentovat