Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

úterý 30. července 2013

Ovesné lívance.

Mmmmm lívance k snídani. To je mňamka! Když je ještě naplníme nutellou nebo marmeládou a přelijeme je javorovým sirupem! Taky se vám sbíhají sliny? Mě tedy rozhodně ano, proto jsem se rozhodla, že si opět udělám jejich zdravější a dietnější formu a tou jsou ovesné lívance. Na internetu najdete spoustu variací a receptů a tak jsem se rozhodla, že se o ně podělím i s vámi.
Já jsem si svůj lívanec dala s tvarohem (přeci jen tvaroh sním pomalu obden každý večer) s troškou nutelly (jenom na chuť malá čajová lžička), borůvkami a posypala jsem všechno skořicí! K této snídani jsem si po dlouhé době udělala k snídani cappucino, taktéž posypané skořicí. :)

Recept je na 3 lívance (větší lívance, přes celý menší talíř)

Ingredience: 55g ovesných vloček, 2 vrchovaté polívkové lžíce tvarohu, vejce, 3 polívkové lžíce kukuřičné kaše myšutka (lze nahradit moukou či jinou kaší), a cca 100-150ml mléka

Postup: Ten je velmi jednoduchý. Vše smíchejte v mixéru a vylijte na pánev.



Žádné komentáře:

Okomentovat