Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

pondělí 12. srpna 2013

Jídelníček - 12.8.13

Dnešní ráno patřilo k těm (já jim tak říkám) 'černým' ránům. Budík mi zvonil hezky v 5:55 a mě se nechtělo vylézt z postele. Přeci jen znáte ten pocit když jste uvelebeni v posteli a v teple. To vstávání bych přežila, ale to že jsem spala dohromady asi 3 hodiny, to bylo moc i na mě. Jestli se ptáte proč jsem spala tak málo, tak na to vám bohužel neodpovím. Sama netuším do půl 4 do rána jsem se převalovala v posteli a nadávala, že mě bolí loket. Nakonec jsem však usnula, alespoň na chvilku a ráno zvládla. Dokonce jsem i ve zdraví přežila v práci, kde jsem dneska musela být až do pozdního odpoledne. Jelikož jsem si celý víkend jsem si válela šunky doma, takže dnes jsem prostě musela jít cvičit! :D Takže teď si válím šunky hezky v pohodlí domova s příjemně unaveným tělem. :)


Snídaně
tvaroh s lžičkou jogurtu, banán, hroznové víno, lžička arašídového másla, mátový čaj


Svačina
bílý jogurt, pomeranč


Oběd
brambory (jen část), s pikantním krůtím masem, mrkvový salát s ananasem + 2 lžíce halušek 


Svačina
rýžové suchary racio (1/2 jsem snědla jen tak), s lučinou, švestky


Večeře
zeleninový salát (okurka, rajčata, ředkvičky, paprika, baby špenát, rukola) s kuřecím masem, arašídy, parmazánem


Večeře 2
Ano vím jsem neskutečné prase, ale mě ho bylo líto. Koho? No přece toho růžového dortu, který sem pekla. a protože zbyl kus, a nikdo ho nechtěl, tak jsem z něj vyškrábala krém z mascarpone a šlehačky. :(



Žádné komentáře:

Okomentovat