Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

čtvrtek 15. srpna 2013

Jídelníček - 15.8.13 a nákup v čajovně

Dnes jsem o polední pauze s mamkou zašla rychle na trh, kde jsem si koupila dýni (správně to znamená, že se zde brzy objeví recept na dýňovou polévku), maliny a od jedné kolegyně jsem dostala krabičku ostružin! Zítřejší snídaně je myslím jasná. :D Cesta do práce vede kolem obchůdku s čaji. Mimo čajů zde mají i svíčky, hrníčky a různé dekorace. Když jsem vešla do krámku, nádherně to tam vonělo. Paní tam měla vyskládané dózy s ovocnými, zelenými a černými čaji. Má cesta vedla přímo k zeleným. Samozřejmě že jsem si hned pár pytlíčků odnesla. Mám ráda zelené čaje nejen kvůli chuti, ale i díky obsahu antioxidantů a jejich schopnosti podporovat metabolismus.
Do mé tašky přibylo 5 pytlíčků - 4 se zelenými čaji a jeden s čajem černým. Některé jsem si koupila po několikáté, díky jejich vynikající chuti. Černý jsem si koupila poprvé a musím říct, že si jej koupím pravděpodobně zas. :) Určitě přidejte nějaké sypané zelené čaje do svého košíku.:)

příchutě zelených čajů - deep forest, sladký hrozen, banánový likér, jahoda v šampaňském
příchuť černého čaje - acai a kokos


Snídaně
bílý jogurt, maliny, banánovo-ovesné sušenky, kousek perníku (foto celého krasavce na konci článku :))


Svačina
pyré (rozmixované dvě mrkve, dvě jablka a dva řapíkaté celery)


Oběd
zeleninový salát s krůtím masem a vajíčkem


Svačina
cotagge sýr, rýžové chlebíčky


Večeře
zeleninový salát (polníček, ředkvičky, rajčata, okurka, mungo klíčky) s mozzarelou a parmazánem, toasty (suchary) s lučinou a sýrem


Večeře 2
bílý jogurt s dýňovými a slunečnicovými semínky, okurka


A takhe dopadlo včerejší noční pečení do práce. Perník plněný 1/2 nutellou a ta druhá rybízovou marmeládou. Celý je nakonec politý mléčnou polevou a posypaný mandlovými lupínky. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat