Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

středa 21. srpna 2013

Jídelníček - 21.8.13 a pár prázdninových slov

Pár prázdninových slov. Vím, že to zní divně a taky vím proč - je to záminka, abych si tady mohla psát věci mimo téma! :D Každopádně teď jsem vynechala pár dnů jídelníčky. Ne že bych nejedla, to spíš naopak, ale tak nějak jsem nestíhala fotit nebo psát. V pondělí jsem byla v Praze na nákupech, bohužel neměli nic co by mne zaujalo, takže se nákupy zvrhly v nákup věcí do školy. Mezi věci do školy, ale patřila i láhev bobble, která vám přefiltruje kohoutkovou vodu, takže můžete pít čistou vodu vesměs odkudkoliv. Není to žádná novinka. Já sama jsem si ji koupila už minulý (ne-li předminulý) rok, ale spadla mi a praskl mi filtr a nový jsem si koupila až teď. Co čert nechtěl - už mám prasklé i víčko i na té nové. Jak jinak. :)
Vím, že dnešní svačiny jsou tragické - první chybí z důvodu pozdního vstávání a brzkého oběda a druhá je malinka z důvodu neskutečného přežrání se! :D

Snídaně
bílý jogurt, dobrá vláknina, borůvky


Oběd
čínské nudle s tuňákem a fazolemi, zeleninový salát (okurka, rajčata) s balkánským sýrem a semínky



Svačina
tvaroh, mrkev, mrkvová limonáda, kostička jahodové čokolády

Večeře
tvaroh se semínky, rajčata s mozzarelou, jablko





Žádné komentáře:

Okomentovat