Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

pátek 23. srpna 2013

Jídelníček - 23.8.13 a pár slov o přetrénování

Včera a ani předevčírem jsem cvičit nebyla (to jsem courala celý den po Praze). Chtěla jsem jít dneska, ale pořád mě bolí stehna. Zajímalo by mě čím to je. Jako první mě napadlo, že jsem si mohla při cvičení něco udělat, ale pak jsem tento nápad ihned vypustila, jelikož to je jiná bolet. Cítím se spíše unaveně a tak jsem si přečetla pár článků o přetrénování určitých svalových partií a co s tím. Odpočinek. Prý je to to jediné co pomáhá. Takže dneska je 3. den co necvičím a popravdě se cítím ještě hůř. Ten pocit, když cvičíte a cítíte se příjemně unaveně je k nezaplacení! Takže zítra jestli mě budou bolet nohy, tak se (i když tím si moc nepomůžu) přemůžu a půjdu buď na kolo nebo běhat. Už mi to cvičení chybí. :)

Snídaně
borůvková kaše s brusinkovým přelivem, malinami, mlékem, kokosem, hroznové víno



Svačina
grep


Oběd
míchaná vajíčka, fitness chléb s cottage sýrem, zelenina, mexická směs bonduelle


Svačina
zeleninové pyré (mrkev, řapíkatý celer, jablko), tvaroh a ovesné vločky


Večeře
kuřecí prso a zeleninový salát (okurka, paprika, brusinky, mungo klíčky, avokádo) s parmazánem
- pro příště méně chilly koření na maso a NIKDY nekombinovat mungo klíčky s brusinkami - FUUUJ :D






Žádné komentáře:

Okomentovat