Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

čtvrtek 29. srpna 2013

Jídelníček - 29.8.13 a večeře v mexické restauraci

Už se nám blíží škola a zítra je poslední den prázdnin. Naštěstí já patřím k té polovině studentů, která se nemůže dočkat! Je to vtipné. Nejdříve jsem oslavovala, že jsou konečně prázdniny a já nebudu muset vstávat ani nikam chodit. Teď už mám ten nepříjemný nervozno-těšícíse pocit a nemůžu ani dospat do pondělí. No každopádně tohle nepatří na tento blog. Zase sem se rozepsala o něčem, pro vás absolutně nezáživném! :D
Dnes jsem byla na jumpingu a také jsem měla domluveno, že půjdeme s mamkou na večeři. Tím pádem jsem se pořádně nacpala! Měla jsem na to přeci jen právo a v mexické restauraci to ani jinak nejde. :)))))

Snídaně
jogurt s tvarohem, ovesné vločky, čerstvé fíky, dýňová semínka


Svačina
meloun


Oběd
zeleninový salát (okurka, rajčata) s balkánským sýrem, tuňák


Svačina
emco ovesné sušenky (kokosové)


Večeře
rajčatová rýže, kuřecí stehýnka


Večeře 2
trocha melouna, kostička hořké malinové čokolády





Žádné komentáře:

Okomentovat