Pár slov na úvod

"Ne každý je ochotný držet diety, ale jíst a hlavně žít zdravě by měl každý. Přeci jen, děláte něco pro sebe a objevíte spoustu nových chutí, nápadů, receptů a potravin. Ke zdravému životnímu stylu patří i cvičení, kterým si pomáháte k delšímu životu a hlavně k tomu, abyste se cítili skvěle! Tak proč to nezkusit! :)"

čtvrtek 19. září 2013

Running sushi a jídelníček 19.9.13

Ve středu jsme si s mamkou udělaly takový holčičí den, a protože jsme dlouho (opravdu hooodně dlouho) nikde nebyly samy, tak jsme jely do Prahy. K těmto výletům většinou patří hromada výborného jídla. Začíná se snídaní i když už se tomu spíše dá říkat svačina. Přeci jen cesta do Prahy chvilku trvá. Naši dámskou jízdu jsme začaly ve francouzské kavárně Paul. Vzhledem k tomu, že jsme měly chuť na něco osvěžujícího, tak jsme odolaly makronkám a daly si jogurt s výbornými tyčinkami. Jedna byla čokoládová a druhá brusinková - myslím, že můžete hádat, která byla lepší. :D
Už dávno jsou pryč ty doby, kdy jsem se těšila oběd do KFC nebo 'mekáče'. Tentokrát jsem se těšila na sushi. Jestli jste někdy byly na sushi v Palladiu, víte o čem mluvím. Bohužel jsem se nacpala tak, že jsem do konce dne další jídlo nepotřebovala. To přežrání přejedení se však stálo za to! Ve finále jsem nic nezdravého ani nedietního (až na mini tiramisu) nesnědla, takže večer jsem chodila doma a otravovala s jedinou otázku - Kdy zas pojedeme na sushi? :)

Fotky pár dobrot ze středy :) (opravdu to není vše :D)





















Jídelníček 19.9.

Snídaně 
tvaroh s banánem a domácí čokoládovou granolou


Svačina
jablko

Oběd
3 knäckebroty - s avokádem, tvarohem, míchaným vajíčkem a kečupem, rajčata
dezert - banán s arašídovým máslem (+ 3 lžíce máslíčka!)



Svačina
jogurt s domácí čokoládovou granolou


Večeře
tvaroh s jogurtem, okurka, kedlubna

Žádné komentáře:

Okomentovat